Všeobecné obchodní podmínky

SMLUVNÍ PODMÍNKY A GDPR
Uživatelské, licenční a obchodní podmínky
Herecká kancelář

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti smluvního vztahu mezi Provozovatelem (dále také jako “HK”) a Uživatelem (dále také jako “Člen” nebo „vy“) pramenící z užití webové stránky www.hereckakancelar.cz. 

1.2 Tato webová stránka (dále jen „webová stránka“) je provozována společností Herecká kancelář s.r.o., se sídlem Ruská 470/6, Vršovice, 101 00 Praha, IČO: 14316901, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 363833 (dále také „Provozovatel” nebo „HK“), která prostřednictvím této webové stránky vaše osobní údaje zpracovává za účelem poskytování služeb uživatelům webové stránky.

1.3 Herecká kancelář s.r.o. (dále jen “HK”) je společnost, poskytující komplexní servis pro herce. Veškeré informace jsou dostupné na webu www.hereckakancelar.cz. Členem HK se stává každý, kdo uhradí roční členský poplatek a souhlasí se smluvními podmínkami. Členem HK se může stát jakákoliv právnická nebo fyzická osoba, která je výkonným umělcem nebo osobou oprávněnou zastupovat konkrétního výkonného umělce. V případě osob mladších osmnácti let je vždy vyžadován souhlas zákonných zástupců k registraci jeho osoby jako Člena anebo k registraci osoby oprávněné osobu mladší osmnácti let zastupovat jako Člen. Osoba mladší patnácti let může být registrována pouze v zastoupení Členem, který je současně zákonný zástupce, nebo jinou osobou se souhlasem zákonných zástupců. Provozovatel si vyhrazuje právo na základě vlastního uvážení odmítnout jakoukoliv osobu žádající členství. 

1.4 Uživatelský účet vytvoří Provozovatel na základě uzavřené smlouvy s Uživatelem po uhrazení členského příspěvku či ceny (dále jen „Uživatelský účet“). Uživatelský účet znamená neveřejný přístup, který je přístupný po zadání přihlašovacích údajů (přihlašovací jméno a heslo dle volby) a která obsahuje údaje o Uživateli, resp. osobě, která projeví vůli být Uživatelem, vč. osobních údajů, podrobnosti ke smlouvě, vč. těchto Podmínek. Uživatel nemá právo zřídit více než jeden Uživatelský účet.

2. Uzavření smlouvy, akceptace Podmínek

2.1 Smlouvou se rozumí smlouva uzavřená mezi Provozovatelem a Uživatelem (dále jen „Smluvní strany“) dle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“), jejímž předmětem je užívání služeb HK na dobu určitou, a to na dobu 1 kalendářního roku. Smlouva je uzavřena s možností automatického prodloužení doby jejího trvání, a to vždy o další kalendářní rok, za podmínky, že Uživatel řádně a včas uhradí cenu dle odst. 4 tohoto článku na další období (dále jen „smlouva“). Okamžikem sdílení jakéhokoliv obsahu v rámci profilu je služba ze strany Poskytovali poskytnuta. S ohledem na skutečnost, že obsah poskytuje Uživatel, resp. oprávněný zástupce výkonného umělce platí, že je udělen předchozí výslovný souhlas spotřebitele s plněním před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. V takovém případě nemá spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy.

2.2 Smlouvu lze uzavřít elektronicky, a to na základě řádně vyplněného registračního formuláře (dále jen „formulář“) nebo zakoupením kurzu (dále jen „kurz“). Podmínkou přijetí formuláře je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů pravdivě a úplně. V případě osoby mladší osmnácti let je také podmínkou podepsaný souhlas zákonných zástupců. Každý formulář je návrhem na uzavření smlouvy. Osobě, která projeví vůli být Členem HK a která bude Provozovatelem vyhodnocena jako osoba způsobilá být Uživatelem, Provozovatel do pěti pracovních dnů od obdržení řádně vyplněného formuláře zpřístupní Uživatelský účet. Uživatel prostřednictvím Uživatelského účtu má možnost využívat obsah HK. 

2.3 K uzavření smlouvy dochází teprve v okamžiku přijetí návrhu na uzavření smlouvy, tj. v okamžiku, kdy Provozovatel závazně potvrdí a schválí členství a kdy dojde k uhrazení ceny vč. DPH na základě Provozovatelem vystavené faktury. Cena bude považována za uhrazenou teprve připsáním celé částky ceny vč. DPH na účet Provozovatele uvedený na příslušné faktuře. Uzavřenou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. 

2.4 Uzavřením smlouvy Uživatel stvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami, že s nimi souhlasí a že je jimi vázán. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy. Podmínky jsou Uživateli zpřístupněny vždy předem, dostupné v Uživatelském účtu, kde je odsouhlasí a má tedy možnost se s nimi seznámit. 

2.5 Roční členský poplatek a cena za další jednotlivé služby jsou uvedeny na www.hereckakancelar.cz. Cena nezahrnuje DPH či jiné poplatky. V případě, že Provozovatel bude plátcem daně z přidané hodnoty, bude DPH v zákonné výši k ceně připočteno. Za účelem úhrady ceny bude bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy vystavena faktura – daňový doklad se splatností 14 dnů. Neuhradí-li Uživatel fakturu řádně a včas, ruší se smlouva od počátku. Provozovatel alespoň třicet (30) dnů před uplynutím doby trvání smlouvy zašle Uživateli fakturu na další kalendářní rok.  Pokud nebude tato faktura na další období uhrazena ve lhůtě splatnosti, nejpozději do konce doby trvání smlouvy, nedojde k prodloužení trvání smlouvy a smlouva tímto končí, resp. zpřístupnění služeb a informací končí ke dni uplynutí původní doby trvání smlouvy.

2.6 Platbu opakovanou platbou pro členství v HK využívá poskytovatel k uhrazení členského poplatku automatické opakované platby kartou. Vyplněním prodejního formuláře se Uživatel zavazuje hradit pravidelný roční členský poplatek ve výši zřetelně a jasně uvedené na objednávce a to po celou dobu trvání členství. Vyplněním prodejního formuláře Uživatel dává souhlas, aby členský poplatek (v předem jasně uvedené výši a periodě) každých kalendářní rok automaticky vyúčtován k tíži platební karty Uživatele, jíž byla provedena první úhrada, a to po celou dobu trvání členství v HK.

2.7 V případě, že objednávka podléhá opakované platbě, je Uživatel vždy jasně informován na prodejní stránce produktu o výši pravidelného poplatku, periodě i o způsobu, jak je možné členství v kurzu ukončit a zastavit tak opakované účtování plateb. V případě, že Uživatel vyplní objednávku, která opakovanou platbu zahrnuje, zašle mu poskytovatel do dvou pracovních dnů od provedení první platby potvrzení o nastavení opakované platby prostřednictvím e-mailu uvedeného v objednávce. Zároveň vždy sedm dnů před automatickým vyúčtováním poplatku je Uživatel o této skutečnosti upozorněn e-mailem na adresu, kterou uvedl v objednávce, spolu s jasnými pokyny, jak může Uživatel opakované platby zrušit.

2.8 Ukončení členství v HK a zrušení automatické platby může Uživatel kdykoliv provést a to výhradně kontaktováním zákaznické podpory na adrese admin@hereckakancelar.cz. Ukončením členství v kurzu je pravidelná platba zrušena a členský poplatek nebude nadále účtován. Ukončením členství v kurzu se Uživatel vzdává všech výsad a výhod, které mu členství v kurzu přinášelo. V případě zrušení členství bude přístup (po vypršení uhrazené doby členství) definitivně ukončen.

3. Práva a povinnosti Uživatele

3.1 Uživatel bere na vědomí, že je odpovědný za udržení tajnosti svého přístupového jména a hesla k Uživatelskému účtu. 

3.2 Uživatel se zavazuje, že veškeré informace a údaje, které sdělí Provozovateli anebo bude sdílet prostřednictvím profilu (Uživatelského účtu) budou pravdivé, přesné a úplné.

3.3 Uživatel se zavazuje při užívání HK jednat tak, aby jemu, jím zastoupené osobě ani Provozovateli ani jiným Uživatelům nevznikla žádná škoda, zároveň se zavazuje neužívat HK žádným jiným způsobem, který by mohl narušit práva Provozovatele, zejména poskytovat přístup dalším osobám, které nejsou členy a nemají oprávnění využívat služeb HK. 

3.4 Uživatel výslovně bere na vědomí, že Provozovatel má právo HK, její obsah nebo jen část kdykoli odstavit, změnit a/nebo jej znepřístupnit (z příslušné internetové adresy), a to zejména z důvodu ochrany vlastních práv a oprávněných zájmů, z důvodu dodržení právních předpisů nebo z důvodu ochrany práv uživatelů. 

3.5 Uživatel dále prohlašuje a uzavřením smlouvy Provozovateli se zaručuje, že poskytnutím souhlasů, svolení, oprávnění a licencí dle smlouvy a plněním účelu smlouvy nebudou dotčena žádná práva žádných osob, zejména zastoupených výkonných umělců či jiných osob, včetně práv autorských třetích osob. Uživatel prohlašuje a Provozovateli se zaručuje, že obsah vč. Autorského díla tvořící obsah nemá žádné právní vady. V případě, že jakákoliv třetí strana bude uplatňovat jakákoliv práva, je Uživatel povinen vyvinout ihned maximální úsilí k ochraně práv Provozovatele. 

3.6 Uživatel odpovídá za správnost a pravdivost prohlášení a garancí dle těchto Podmínek. V případě nesprávnosti či nepravdivosti prohlášení a/nebo v případě porušení garancí Uživatele odpovídá Provozovateli za vzniklou újmu, a to i nemajetkovou, v plném rozsahu. 

3.7 Poruší-li Uživatel jakoukoli svou povinnost vyplývající ze smlouvy, resp. Podmínek nebo z právních předpisů upravujících ochranu osobních údajů anebo ochranu osobnosti, zavazuje se Provozovateli nahradit veškerou majetkovou a nemajetkovou újmu, která v důsledku tohoto porušení vznikne Provozovateli, zejména bude-li Provozovateli v souvislosti s jednáním Uživatele spojeným s nakládáním s osobními údaji anebo projevy osobní povahy uložena povinnost zaplatit pokutu nebo nahradit škodu či poskytnout peněžité zadostiučinění, Uživatel je povinen a zavazuje se poskytnout odškodnění v plné výši uložené pokuty nebo uložené náhrady škody či peněžitého zadostiučinění. 

4. Práva a povinnosti Provozovatele

4.1 Provozovatel nese v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., platném znění, odpovědnost pouze za vlastní obsah, tj. obsah, který výlučně sám vytvoří, sám aktivně zpřístupní či převezme jako vlastní. Za obsah vložený do profilu, vč. odkazů, odpovídá Uživatel. Uživatel zastupující osobu mladší osmnácti let musí obzvláště dbát na ochranu zastoupené osoby a jejího soukromí. 

5. Licenční podmínky

5.1 Provozovatel uděluje Uživateli omezenou, nepřenosnou a nevýhradní licenci k užívání členství a profilu na webovém portálu HK akceptací těchto Podmínek. 

5.2 Uživatel nemá právo udělit třetí osobě podlicenci k užívání HK ani postoupit takovou licenci ke členství.

6. Vyšší moc

6.1 Smluvní strany se zprošťují veškeré odpovědnosti za nesplnění svých povinností z této Smlouvy po dobu trvání vyšší moci do té míry, pokud po nich nebylo možné požadovat, aby neplnění svých povinností z této Smlouvy v důsledku vyšší moci předešly.

6.2 Za vyšší moc je pro účely této Smlouvy považována každá událost nezávislá na vůli Smluvních stran, která znemožňuje plnění smluvních závazků a kterou nebylo možno předvídat v době vzniku této Smlouvy. Za vyšší moc se z hlediska této Smlouvy považuje zejména přírodní katastrofa, požár, výbuch, silné vichřice, zemětřesení, záplavy, válka, stávka, nebo jiné události, které jsou mimo jakoukoliv kontrolu Smluvních stran.

6.3 Po dobu trvání vyšší moci se plnění závazků podle této Smlouvy pozastavuje do doby odstranění následků vyšší moci.

7. Závěrečná ustanovení

7.1 Smluvní vztah dle těchto Podmínek, jakož i nároky z něj vyplývající, se řídí českým právním řádem, zejména Občanským zákoníkem a Autorským zákonem. Veškeré spory týkající se nároků vzniklých na základě těchto Podmínek jsou v kompetenci soudů České republiky a budou jimi projednávány.

7.2 Podněty, stížnosti či reklamace je možné zasílat prostřednictvím elektronické adresy na lenka@hereckakancelar.cz. Informaci o vyřízení Provozovatel zašle na elektronickou adresu Uživatele. 

7.3 Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto Podmínek. O jakékoliv změně bude Uživatel informován prostřednictvím kontaktního e-mailu, který uvede při uzavření smlouvy, a to alespoň dva (2) kalendářní měsíce předem před nabytím platnosti a účinnosti změny Podmínek. Uživatel má v takovém případě právo změnu Podmínek odmítnout a předmětný závazek mezi ním a Provozovatelem z tohoto důvodu vypovědět ve výpovědní době jeden (1) kalendářní měsíc, která začne běžet den následující po odeslání oznámení. 

7.4 Tyto Podmínky umožňují jejich archivaci a reprodukci. 

7.5 Tyto Podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2023.